آشیانه  پر مهر ما آشیانه پر مهر ما ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
وب مامان منتظروب مامان منتظر، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

رایان کوچولو

انرژی مثبت

1395/10/5 10:29
نویسنده : شمیم
341 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسکم خوبی مامانی ؟؟

اومدم وبتو آپ کنم و خاله فریما غافلگیرم کرد.

الهی من قربون تو خواهر مهربونم که اینقدر فکر منی و هوامو داری،مرسی خواهری محبتعاشقتمبوس

از این روزا واست بگم که الان چهارروزه مامانی قرصاشو به دستور خانم دکتر مهربونت شروع کرده.

قرصا رو که میخورم یکمی حالمو بد میکنه ولی واسه اومدن شما هرکاری میکنم اینکه چیزی نیست

همه این روزا حواسشون به من هست و یه جورایی میخوان منو سرگرم کنن که استرس نداشته باشم و به چیزای منفی فکر نکنم.

از شب اولی که اینماه پری خانم اومد مامانی همه ی اهنگاهی غمگین داخل گوشیشو پاک کرد تا صبح تا شب آهنگ نذارم و گریه کنم.

بابایی هم کی خیلی خیلی حواسش به منه حتی امروز که کوار کار داشت و نیست کلی به مامان جون سفارش کرده که شمیم رو ببرید خونه پیش خودتون نذارید تنها بمونه.

عزیزم مامانی واسه اومدن شما داره همه چی میخوره حتی چیزایی که حاضر بودم بمیرم ولی نخورمشون

یکی از این چیزا عسله ، وای نمیدونی که چقدر از عسل متنفر بودم  در تمام مدت زندگیم فقط یکبار خورده بودم  اونم روز عقد منو بابایی بود.

ولی این روزا کارم شده عسل و دارچین خوردن.

 

اینم صبحانه ی اینروزای منو بابایی خرما و انجیر و معجون ،مامانی از معجون خیلی بدش میاد ولی واسه اومدن شما میخوره ،کلا از چیزای شیرین خیلی بدم میاد ولی اینروزا کارم شده خوردن چیزای گرم و شیرین.

اینماه همش دارم به چیزای مثبت و خوب فکر میکنم و سعی میکنم شاد شاد باشم.

خب مامانی ایشالا که این روزا هم میگذره و شما به زودی زود افتخار مهمون شدن به دل مامانی رو میدی.

خیلی دوستت دارم منتظرتم بوسبوسبوسمحبتمحبتمحبت

پسندها (2)

نظرات (1)

شیما
5 دی 95 12:55
عزیزم من تجربه خودم رو میگم البته مشکلم با شما فرق داشت من دچار براداری پوچ بودم طبق طب سنتی بوعلی سینا پیش رفتم و گرمی خوردم به شدت خرما و عسل یعنی وعده شامو صبحانه رو فقط اینا رو با چایی میخوردم حالا چایی دارچین که چه بهتر ورزش میکردم هم برای روحیه م و هم برای اینکه کمک میکنه به روند انتقال طبیعی به خصوص برای منی که چند کیلو هم اضافه داشتم ضمنا سوره ارحمن و یاسین و مریم و عصر و کوثر هم هر شب میخوندم به خصوص مریم رو با معنیش که روایت داریم هر کی 7بار به نیت بخونه خدا جوابشو میده اگه مصلحتش باشه و ارومم میکرد خیلی زیاد بعد از نمازام حتما هر شب دورکعتم حاجت میخوندم از خیلی هام شنیدم که زیر دوش و در حال غسل دعا کنین گیراست خودمم تجربه کردم غسل حاجت میگرفتم خدا جوابمو بعد از شیش ماه داد چون قرار نیست صبر آدم یه ماهه لبریز بشه اینکارا رو بکن و خودتو آماده کن برای ماههای بعد که استرس این ماه رو نداشته باشی به امید خدا خیرت همونی میشه که میخوای من خدا رو الان برای اون چندتا بارداری پوچ شکر میکنم طعنه شنیدم متلک بارون شدم مورد ترحم قرار گرفتم حتی ناامید شدم خیلی گریه کردم خیلی دلشکسته بودم ولی الان میدونم مصلحتم این بوده بعد از 5سال زندگی و6ماه خیلی بحرانی مامان بشم برای شمام باید ببینی خدا کی رو مقرر کرده قربونش برم صبرش زیاده موفق باشی