آشیانه  پر مهر ما آشیانه پر مهر ما ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
وب مامان منتظروب مامان منتظر، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

رایان کوچولو

خداجون سپردمش دست خودت🙏🙏🙏😢😢😢

1396/1/15 15:59
نویسنده : شمیم
811 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان

خوبی خوشگلم؟؟

بعد از یه وقفه طولانی اومدم.

میخوام واست از یه اتفاق خیلی بد بگم که اینروزا بدجور داغونم.

مامان جونم اواسط اسفند بود که خونه باباجون بودم که یهو حال باباجون بد شد و همش خون دفع میکرد

خلاصه که حال باباجون خیلی بد بود خیلیییی هموگلوبین خونش شده بود پنج هرچی کیسه خون بهش وصل میکردن چند برابرشو دفع میکرد.

بالاخره بعد از چندروز بستری بودن و آزمایشای مختلف و اندوسکوپی وکلونوسکپی معلوم شد که باباجون سرطان روده بزرگ داره.😭😭😭😭😞😞😞😞😢😢😢😢

نمیدونی وقتی مامانی فهمید چه حالی شد که همش از خدا مرگمو میخواستم تا بابای مهربونم رو اینجوری نبینم.بایاجون رو اورژانسی بردن اتاق عمل و هم غده داخل رودشو برداشتن هم یه تیکه از رودشو.الان غده رو دادن پاتولوژی تا ببینن خوش خیم بوده یا بد خیم ،نیازی به شیمی درمانی هست یانه

عروسکم شما که پیش خدا هستی سفارش باباجون  و بکن یگو مامانی من جونش به جون باباجون بستس .بهش بگو مانانی همه چی رو سپرده دسته خودت خودت هوایشو داشته باش .

عزیزم نمیدونی چقدر غصه میخورم اینروزا حال خوبی ندارم فقط از خدا سلامتی باباجون رو میخوام  همین 

خداجونم ایمان دارم که خودت هواشوداری🙏🙏🙏

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان فریبا
25 فروردین 96 5:42
انشاالله خدا شفا بده
ابوالفضل جون
12 خرداد 96 8:57
سلام...من خيلي ناراحت شدم...از خدا جونم ميخوام كه هر چي زودتر باباجونت خوب بشه..خداجونم دوستت دارم.ميگن ني ني ها هر چي دعا كنن شما جوابشونو ميدين ..پس دعاي منو جواب بده واونو خوب كن.