آشیانه  پر مهر ما آشیانه پر مهر ما ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
وب مامان منتظروب مامان منتظر، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

رایان کوچولو

غصه نخور آجی جونم ....

1395/10/4 10:08
نویسنده : شمیم
543 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آجی خوبم . سلام مهربونم . سلام عزیزم . 

 

چرا  آخه چرا اینهمه غصه میخوری . چرا اینهمه ناراحتی . چرا این همه درد تو دلت داری قشنگم 

 

بسپارش به خدای خودت . میدونم که یه روزی بالاخره جواب اینهمه غصتو بهت میده و خوشحالت میکنه عزیزم 

 

تو که میدونی خیلی برام عزیزی و خیلی دوست دارم پس چرا با خودت این کارا رو میکنی . با هر غصه خوردن و اشک ریختن تو من هزار بار دلم میشکنه و میمیرم . 

 

پس چرا با خودت این کارارو میکنی . این اشکهای مثل جواهر و مرواریدتو الکی هدر نده لطفا ...

 

دل نازک شدی خوشگلم به خاطر همین روی کارای دیگران حساس شدی و دلت میگره از رفتاراشون . به هیچ کس کاری نداشته باش و به رفتاراشون توجهی نکن . 

 

به زندگی خوبی که داری فکر کن . به شوهر مهربونی که داری فکر کن . به آینده ی خوبی که در انتظارته فکر کن  عزیزم .

 

بخدا منم با غصه خوردن تو غصه میخورم و از خودم شرمنده که هیچ کاری برای شاد کردنت از دستم برنمیاد تا بتونم غصه هاتو کمتر کنم . دردتو سبکتر کنم . پس ناراحت نشو آجی عزیز تر از جانم . . اگه شوهرت . همنفست چیزی بهت میگه میخواد که اینقدر غصه نخوری . ناراحت نباشی . 

 

همه ی ماها نگران تو و ناراحتیهای تو هستیم پس لطفا . خواهشا با خودت این کار ها رو نکن و ناراحت نباش . بدون مطمین باش که خوبیهات و مهربونیات و حس مادریت هیچ وقت بی جواب نمیمونه خوشگلم

دوست دارم خیلی زیاد ..    خواهر تو فریما

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان فریبا
12 بهمن 95 7:39
چقد خوبه خواهر خوب داشته باشی. من دوتا خواهر گل دارم.این پست رو خوندم دلم براشون تنگ شد.هیچی محبت اجی نمیشه