آشیانه  پر مهر ما آشیانه پر مهر ما ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
وب مامان منتظروب مامان منتظر، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

رایان کوچولو

ایمان دارم خدا حاجتمو میده

1395/10/27 13:42
نویسنده : شمیم
784 بازدید
اشتراک گذاری

 

ایمان دارم بالاخره روزی به آرزوم می رسم و مامان میشم 

 

بچه عزیزم رو تو بغلم می گیرم و اونو نوازش می کنم و از این حس "مادر " بودن لذت می برم... 

 

بالاخره به زودی باردار می شم و جواب مثبت آزمایشم رو به شوهرم نشون میدم و دوتایی جشن میگیریم!!! 

 

بالاخره 9 ماه با بهترین حس دنیا عجین میشم و با فندقم که تو دلمه حرف میزنم 

 

ویار میکنم، ضعف میکنم، کمردرد میگیرم، خسته میشم ازز کار زیاد، نمیتونم چیزای سنگین بردارم، از پله ها باید آروم آروم پایین بیام، و ماه های آخر لباسای گشاد گشاد رنگی رنگی بپوشم... 

 

بالاخره خدا به من و شوهرم رحم میکنه و حاجتمونو میده و دلمونو شاد و راضی میکنه و به تنها هدف زندگیمون میرسیم... 

 

من خیلی " امید " دارم....خدا خیلی نزدیکه و حاجتمونو میده...

پسندها (3)

نظرات (0)