آشیانه  پر مهر ما آشیانه پر مهر ما ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
وب مامان منتظروب مامان منتظر، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

رایان کوچولو

خیلی وقته

1395/9/20 18:54
نویسنده : شمیم
563 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقته سکوت کردم

سکوت

یعنی چیزی که بین رابطه منو خدا اتفاق افتاده

حتی دیگه  دعا هم نمیکنم

سکوت مطلق

ولی تو دلم هزار تا سوال دارم که دوست داشتم جراتشو داشتم وبا صدای بلند ازش می پرسیدم

شنیدم اگه یه کلمه از خدا بپرسی خدایا چرا؟چرا من یعنی کفر گفتی نباید پرسید

ولی می خوام جرات به خرج بدم وبپرسم چرا ؟

اگه چراشو بدونم شاید یه کم صبرو تحملم بره بالا

خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا چرا من مادر نیستم ؟

خدایا چرا این حس زیبای مادری رو در وجود من و امثال من شعله ور تر خلق کردی ؟

خدایا مگه حق مادر شدن مثل حق نفس کشیدن حق زندگی کردن نیست ؟

پس چرا ما ازاین حق محرومیم ؟

خدایا جوابمونو بده

فقط چراشو بگو

شاید دلمون اروم بگیره اگه بگی  به این دلیل و این دلیل و.............

 

پسندها (1)

نظرات (2)

سحر
20 آذر 95 20:06
عزیزم غصه نخور منم یکی از همون منتظرام انشاله خدا نصیب شما هم میکنه
مامان فریبا
24 آذر 95 13:09
خانومی اینجوری نگو!!!!! مگه تو چند سالته که انقد ناامیدانه حرف میزنی!!!!!!!!! برا ناامیدی و این حرفا خیلی زوده! هزار تا راه هست تا درمان بشی.توکلت به خدا باشه و بهش اعتماد کن